DVIF mangler ny formand til badminton

19-01-2022 - 10:00

Vores nuværende formand for badminton afdelingen har desværre ikke valgt at genopstille, og derfor mangler vi nye hænder til at tage over.

DET VI FORVENTER AF DIG

• At du deltager i 5 hovedbestyrelsesmøder årligt, samt at du sammen med den resterende del af badminton udvalget afholder den mængde møder som i finder passende.
  • At du aktivt deltager i bestyrelsesarbejdet, samt de opgaver det medfører.
  • At du vil kæmpe for at det altid er sjovt at dyrke idræt i DVIF.
  • At du vil være med til at skabe rammerne for en forening med plads til alle.
  • At du kan være talerøret imellem hovedbestyrelsen og badminton afdelingen.

DIN OPGAVE SOM FORMAND

Vil primært ligge i at holde styr på hvad der sker i afdelingen. Selvfølgelig med samarbejde med det øvrige udvalg. Der er i udvalget blevet lavet aftaler med enkeltpersoner omkring afgrænsede opgaver som: turnering, klubmesterskab, sponsorer, cafeteria, kagebagning osv.

Din fornemmeste opgave bliver så at være talerøret imellem badminton go hovedbestyrelsen, så vi i fællesskab kan lave en endnu bedre forening for alle vores medlemmer.

Bestyrelsesformand Rasmus Nedergaard
E-mail: formand@dvif.dk - Mobil: 29 24 56 10