Doense-Vebbestrup IF

- DVIF vil styrke lokal samfundet...

• Motion og sammenhold er en vigtig del af DVIF’s image.

• Det skal altid være sjovt at dyrke idræt i DVIF.

• Vi har fokus på bredden og plads til alle.

• Vi skaber rammerne for engagerede medlemmer.

• Vi anerkender de frivillige og giver dem lyst til at deltage i foreningslivet.

Det er DVIF’s hensigt at skabe en attraktiv idrætsforening, hvor nytænkning og trends sættes i højsædet. DVIF vil være en breddeorienteret idrætsforening med fokus på, at det skal være sjovt at dyrke idræt, så vi giver plads til alle aldersgrupper, af hele lokalområdet danner rammerne omkring fællesskabet i DVIF. Alle skal føle sig velkommen i Multiforum og på Tinghøj, uanset om der er tale om sportsudøvelse eller sociale arrangementer for børn, unge eller voksne. Alle skal føle sig som en del af fællesskabet. Alle klubbens udøvere kan udvikle sig, såvel resultatmæssigt som socialt, uanset den enkeltes evne og niveau.

DVIF’s værdigrundlag bygger i høj grad på godt og åbent kammeratskab med plads til alle. Det sociale er forudsætningen for, at DVIF kan tilbyde et hyggeligt træningsmiljø uanset alder og erfaring. Det er vigtigt for os, at alle føler sig velkomne i DVIF.

Vi tilbyder

Hovedebestyrelsen