VI har brug for jeres støtte!

08-11-2015 - 22:35

Tilmeld dig til klubliv og støt DVIF når du handler, samtiddig har DVIF mulighed for at vinde præmier hele november når i tilmelder jer.

I foråret lancerede DGI en ny måde at støtte foreninger på økonomisk – KlubLiv Danmark.

KlubLiv Danmark fungerer ved, at KlubLiv Medlemmerne optjener MikroSponsorater til deres forening, når medlemmerne handler med deres Dankort i butikker, der er tilmeldt som Klubliv Danmark Sponsorer.

Så hvis i tilmelder jeres Dankort via dette link, støtter i hver gang i handler i KlubLiv Danmark butikkerne. Dette er endnu meget nyt og jo flere medlemmer der kommer på, jo flere butikker bliver interesseret.

Det er DGI og NETS der står bag dette og det er fuldt ud pålidelig!

Se følgende video og hør mere om KlubLiv Danmark, og tilmeld samtidig dit dankort.

Særlig i November måned, har DVIF mulighed for at vinde fine præmier:

- Trænerkurser fra DGI
- Årsabonnementer fra Klubliv Mobil
- Gavekort fra flere KlubLiv Sponsorer

Vi er med i lodtrækningen, om disse fine præmier hvis i tilmelder jeres Dankort.